allt och lite till

hej hopp!
Va ett tag sen jag skrev. Har varit fullt upp nu under påsk och så.
Jag och älskling fick vara barnlediga 3 dagar, sedan i lördags var vi och hämtade lilleman hos farmor, åt påskmiddag och lilleman fick vara med faster Malin och leta påsk ägg. Dem sprang in och ut med lappar och doningar. Dem höll på ett bra tag, och lilleman var med helatiden. tillslut hittade dem äggen! och vad stolt och glad han var. MAMMA titta hitta påk ägge, massa gooodis. :) haha! Och vilken skillnade det är på våran lillakille nu. Vi fick vara ifrån varnadra lite och vila. det gjode susen ! nu är det ingen TV eller dator på alls under dagarna. bara vi som busar och leker, äter mat. ja vardagligt är det. å vad jag har saknat en vardag! och nu har vi äntligen hittat tillbaka till det! så skönt! =) visst han skiker och så ibland, men inte alls lika mycket som innan. så skönt. och han leker på ett helt annat sätt när vi är nere vid grannen också. han pratar och leker. inte skriker och slåss. sådan skillanad-

Och jag har börjat träna lite lätt här hemma. och ska ut på promenad nu på kvällskvisten efter jocke kommit hem .

Yej en glad period igen! hoppas den håller i sig!

Puss
Madeleine

Kommentarer
Postat av: mamziz ;)

skönt att ni "landat" i vardagen igen....lite tid i från varandra kan göra så mycket......får bara hitta en lucka för mig å lilleman att vara tillsammans på vi åxå då.....men så måste vi alla tre hitta en dag/datum som passar att åka till gammelmormor, för nu känner jag att det måste vi snart göra!

2010-04-06 @ 12:50:49

Kommentera inlägget här:

Skriv en rad till mig:)

Namn:



Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

/>
Trackback