dagens

Farmor kom och hämtade lilleman idag vid halv 5. Jocke åkte och jobbade och jag hoppade i ett bad! så skönt, att kunna bara vara..
MEN jag gjorde nog dagens, eller årets grejj.
Grannen frågade mig vad jag gjorde, och jag sa att jag nyss badat och skulle snart måla naglarna.
sen frågade hon om jocke var hemma, och jag sa nej, men han kommer nog om en stund.. Hon ville att jag skulle komma ner så vi kunde måla naglarna tillsammans.
Och jag satt och väntade på att han kom hem, sedan gick jag ner. och det var först då jag kom på att
men lilleman är ju inte hemma, jag hade ju kunnat gå ner tidigare. haha! så ovant att inte kunna göra det så jag glömde helt bort att jag kunde gå ner innan jocke kom hem från jobbet. haha. gud vad vi skrattade.
Men att jag inte ens hade en tanke på att lilleman inte är hemma. utan jag hade ju låg volym på tv och dator, för jag tänkte ju redan då att han var hemma. haha. så knasigt.

Denna dag har iaf varit mycket givande. och jag mår bra. imorgon blir det morgon promenad med baby, och sedan hem och STOR städa! =) sedan får det bli en del plugg. och sedan får resten visa sig. =)

Puss
Madeleine

Kommentarer
Postat av: Lena

Hehehe va knasigt ;) Kramar!

2010-04-11 @ 08:23:29
URL: http://trollmammanlena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Skriv en rad till mig:)

Namn:



Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

/>
Trackback