gårdagen

hel mysig dag igår. den spenderades med grannen. det var jag och älsklingen och grannen och hennses vän.
Jag blev hm uurk full. för full, blev att dricka cola och vatten mot slutet. kvällen slutade kring ca halv 4 i morse. :) hihi. men jäklar vad kul vi hade, kommer upp lite bilder på fb imorgon kanske:) hihi.

Men uch vad jag har varit bakis idag. men gudselov inget hurklande, som vissa andra tydligen hade gjort:) haha.
lilleman kom hem idag också! vad mysigt! han har varit så snäll här på kvällen, han fick en hel låda med plymo gubbar och bilar. så han har lekt med dem hela kvällen. och sedan när jag sa att det var läggdax så plockade han snällt i ALLTING i lådan. och klädde av sig alla kläder själv (fick lite hjälp med armarna till tröjjan.) han satte på sig pjamasen helt själv också! å vad stor han blivit våran kille! vart tar tiden vägen?

Nu ska jag slänga mig framför tv:n, sen blir det en TIDIG kväll idag! =)

Puss
Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv en rad till mig:)

Namn:



Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

/>
Trackback