lalalallalaal

lämnade lilleman på dagis för 1 timme sen. nu ska jag sätta mig och försöka få ordning på plugget, gahh! får panik bara av att nämna det. Jag får panik över hur efter jag ligger, och dessutom hur EFTER jag känner mig. känns som jag inte fattar ett jota av någonting. Men jag ska iaf försöka få ordning på det nu. ett ämne i taget. thats it. jag kan ju inte göra mer än vad jag kan. så here we goo..

Igår var det en bra dag.
Lekte och busade med lilleman, och så började vi riva runt och byta garderober jag och jocke. det som fattas nu för att jag ska få riktig ordning i min garderob är GALGAR. vart köper man sånt, billigt?
sedan kom Allina upp och jag var barnvakt, medans jocke och elin åkte iväg för att handla. Sedan när dem kom tillbaka så gick jag ner för att hjälpa henne få ordning på sin klädkammare. Det blev riktigt nice. Vi blev bjudna på stek, som var super gott. Super bra dag.

nu så ska jag sätta igång med plugget. uuhhuu..

Puss
Madeleine

Kommentarer
Postat av: Anonym

galgar är billiga på ikea. bra är de också=)

2010-04-20 @ 10:46:27

Kommentera inlägget här:

Skriv en rad till mig:)

Namn:



Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

/>
Trackback