Liten har blitt STOR!

idag är jag stolt.
Fick ett prov gjort idag, och så var jag till skolan och pluggade. Sedan va vi ute och busade med lilleman och jag tog bot en massa massa löv i lekparken. :) hehe.
Sedan har vi busat här hemma också, nu sitter lilleman och kikar på tv. och jag ska strax sätta mig bredvid honom och mysa.
Vad söt han är våran lilleman, och vad stor han har blivit. Han sjunger blinka lilla sjtärna helt själv, och kan hålla takten och melodin. och han vill absolut inte ha hjälp med sången. KAN själv säger han !;) haha. han kan klä på sig kläderna helt själv. ja han är så himla duktig tycker jag! Det har gått så fort. från att man lixom försökte lära han att ta på sig kläderna (gäller ju för mig också att låta bli och hjälpa han) så kan han nästan allt själv. Jag älskar dig lilleman! ;)
Idag berättade han att han ville ha en lillasyster också. vi får la se vad det blir. :)

Nu ska jag mysa med plutten!

Puss
Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv en rad till mig:)

Namn:



Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

/>
Trackback