negativt, och så possetivt

kom att tänka på en sak. lite tråkigt hur folk kan beté sig.. dubbelmoral eller vad ska man säga.
Jag har pratat så mycket om saker som hänt mig för personer i min omgivning. och nu gör denne person precis samma sak som som jag pratat om och även den personen pratat om förut att man inte tycker om när man gör så.
OK inte många som kommer fatta detta kanske. men jag kan bli så less, ledsen, arg på sådant här. varför beter man sig så? om man själv sagt att man ine tycker om när folk gör så?
Är det så svårt att bara säga RAKT ut vad man tycker och tänker? jag förstår inte.. man trodde man hade hittat rätt och att man trodde att man hade trott annat helatiden, men så var det precis så som man sa.
Oj hur jag skriver, är väl ingen som kommer fatta ett dugg, men det struntar jag i. nu fick jag ur mig det iaf.

Och en till sak, en possetiv! :)

Är så himla glad att jag fått lära känna grannaran, elin och allina! ni är så underbara människor. Ärliga och helt fantastiska! =) och att det bara funkade och att vi går så bra ihop. både barnen och vi mammor! + jocke=) haha.
att man kan prata om allt möjligt, ut och gå promenixer, mata pippisar. och äta ihop. Glad att vi lärt känna varann som sagt! och helt klockrent att vi bor grannar också, precis ovanpå/underpå varann! =) haha härligt.

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej gumman! Skönt att du har en glad period och att du hittat så bra grannar! Låter ju toppen =) Hur har det gått med företagsekonomin, för det var väl den du hade kvar att göra?

Vem är denna personen tro? Kanske du ska säga rakt ut till den personen att du tycker och upplever så här? Kram

2010-04-06 @ 19:12:18
URL: http://trollmammanlena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Skriv en rad till mig:)

Namn:



Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

/>
Trackback