STÄDAR/FIXAR FREDAG!

Morgonen började med att lämna lilleman på dagis vid 8 i morse. Sedan satte jag igång med städning och sortera upp tvätt. Städat hela badrumet med citek. Möjligen det bästa rengöingsmedlet som finns! Tar bort alla kalkbeläggningar. och det blir skinande rent. tack för det tipset Elin! =)
Har även rensat bort en massa onödigt skit som var i badrumen. Ska fortsätta rensa i resten av lägenheten nu. ställa undan så mycket som möjligt så att man kan se att det är rent. det känns mer städat om man inte har så mycket saker. så ska försöka ta bort så mycket som möjligt! (inte lätt för en samlare!) men jag ska göra det! nu är jag trött på att det helatiden SER stökigt ut, trots att man städat.
Det ligger tamefan saker ÖVERALLT här hemma. papper, diverse prydnadsgrejjer (som egentligen inte ens är snygga).. on, and on kan jag hålla på. men NU IDAG ska det bort! Nu ska här bli rent och fint! 0) nu när vi satt upp nya gardiner och donat, så vill man ju ha det fint.

Det är vad jag sysslar med idag, medans pappa och son är ute och leker för fullt!

Puss
Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv en rad till mig:)

Namn:



Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

/>
Trackback