sxdfghjklö

idag blev det att damsuga + skura golv. storstädning får bli till helgen, lilleman åker hem till farmor igen! =) hon ville låna honom tills på lördag. så det får hon så gärna. då hinner jag plugga en massa och städa hela lägenheten. ska packa ner en massa vinter kläder, som bara är IVÄGEN! haha. jag ska verkligen städa rejält! + att jag har en sak på g, får se om min man är lika på g som jag att fixa det. haha. det återstår att se.

Var iväg till skolan idag, gick bra, fick en del gjort. nu ska jag snart sätta min med svenska uppgiften. Får se om jag förstår någonting av vad jag ska göra. imorgon har jag svenska på förmiddagen, och ska egentligen ha extra lektion också, men den kan jag ej gå på för ska iväg på ett möte.

SÖTSUG som fasiken har jag också! å så man kan bli tokig! ingenting har vi hemma heller, är väl typiskt. jäkla LINGON vecka! blir bara sugen på massa götta! haha.

nu så ska jag sätta i gång att plugga.

Puss
Madeleine

Kommentarer
Postat av: Linda

heej, glömde höras igår! är jättemycket att göra på jobbet nu så är helt slut när jag kommer hem :(

2010-04-08 @ 08:48:24
URL: http://lindanatanaelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv en rad till mig:)

Namn:



Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

/>
Trackback