Vilket STRÅLANDE väder!

Vilket underbart väder vi har! Jag blir helt glad innombords! Gud vad jag älskar våren, sommaren, sooolen! Jag skulle trivas i ett land där det bara finns sådant. Men vintern har ju visserligen sin charm också, men SOMMAREN äger! Bad, sola, tunna kläder, slippa overalen. Massa possetivitet kring sommaren ju!
Idag har vi ätit lunch ute på ballen, och förövrigt setat där ute mycket idag. och så var jag och lilleman ut och lekte lite grann, gungade, åkte ruchkana och sedan blev det en glass i solen också! =) vi har haft en underbar dag!
Och jag mår så bra!

Fantaktisk stor skillnad på våran lilla kille, nu när vi angagerar oss i honom på ett annat sätt. Jag känner att det är värt så mycket. han blir ju såå glad då jag leker med honom, ser honom! =) som vi har busat idag! Visst skolan får lida lite grann, men det är det värt! jag gör allt för dig min lilla skatt! Du är mitt allt! Mamma älskar dig! :)

Imorgon blir det tidig morgon igen, skola halv 9. och sedan tänkte jag skynda mig hem för att plugga lite innan lilleman ska hämtas. och jag hoppas, hoppas att det är fint väder imorgon. för då blir det att gå en promenix! en lång en också!

Nu sitter jag och väntar på att gubben ska komma hem, ska ge han en massage då tänkte jag, och hoppas på att jag får en tillbaka. min rygg VÄRKER. uurk.
Linda, nu va det ett bra tag sen vi tog kvällspromenix! :( Miss ya! Hör av dig om du har lust, jag kan nästan varje kväll! =)

Puss
Madeleine

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vad kul att Eliaz är så duktig :) Ja jag satt precis och tänkte detsamma, att det var längesen igen nu. Har inge pengar på min telefon så vet aldrig om det bara är att komma förbi? :) så man inte stör eller så :)

2010-04-13 @ 11:50:55
URL: http://lindanatanaelsson.blogg.se/
Postat av: mamziz ;)

ja du det är lite för mycket i bland av det goda! just när man är mitt idet, men det kommer surt efter........skönt att ljuset å värmen gör dig piggare, kanske ska du prata med någon om att få ljusterapi på hösten och våren? för att hålla dig mer pigg och inte gå ner i en svacka?

2010-04-13 @ 13:15:29
Postat av: Linda

men jag skrev ju här tidigare idag, kom inte det med? :(

2010-04-13 @ 16:54:20
URL: http://lindanatanaelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv en rad till mig:)

Namn:



Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

/>
Trackback