what the hell!

Jag är så jäkla trött på vissa människor! hur folk beter sig? att man ens har mage till det. jag förstår bara inte. Men jag har slutat att bry mig så mycket som jag gjorde innan. Jag har mina vänner, och jag vet vart jag har dem, det räcker gott och väl för mig! Jag har alltid sagt och tyckt att vänner det är man på BÅDAS villkor. det ska inte vara en envägskomunication. Jag är så trött på sådant folk! Så nu tänker jag inte lägga ner min tid mera på människor som inte verkar bry sig ett dugg om mig. Jag har lixom tröttnat! De vänner jag har nu, dem tycker jag verkligen om! och jag bryr mig om dem! och jag hoppas ni vet det?! :) Jag försöker tala om det så ofta jag kan, även om jag har jäkligt svårt att få fram bra saker! (det gäller även jocke, har jäkligt svårt över lag att säga bra saker, eller att jag tycker om folk) men jag hoppas att ni tar åt er när jag väl säger det. Så när jag väl säger det, då ska ni veta att det kommer från hjärtat!

Sen är det så konstigt hur man ser på saker så här i efterhand. Jag hade det visserligen på känn att det skulle bli så här, och si på fan jag hade rätt.

Känns iaf som att vi tog rätt beslut i att flytta upp till dalarna igen! jag mår så mycket bättre just nu! jag har HITTAT mig själv på något sätt som jag aldrig gjort innan. Jag kan säga NEJ, och jag kan säga ifrån. Jag har lättare för att hanskas med saker nu! jag städar grundligt lägenheten 1 gång i veckan, tvättar 1 gåmg i veckan, lagar regelbundna måltider, går upp med lilleman, busar med honom och leker!, jag sköter skolan (så gott som det går), jag visar uppskattning och jag mår verkligen bra just nu! Jag har verkligen hittat mig själv som sagt och det känns så jäkla bra! Så TACK, alla goa vänner som finns för mig! Jag tycker om er ska ni veta!

Puss
Madeleine

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag hoppas att du vet att jag finns där? Jag ringde dig här om dagen men du ringde inte tillbaka. Skickade även ett sms för ett tag sen om en drömm jag hade om oss som du aldrig svarde på. Så...är jag en av dom som du skriver om? Vill gärna veta iaf vart jag står hos dig =)

Skönt å höra att du mår bättre nu iaf och börjar komma in på rätt spår!

Kram

2010-04-30 @ 06:05:35
URL: http://trollmammanlena.blogspot.com
Postat av: mamziz;)

vad skönt att veta att du och din familj har landat nu här i dalarna! det kändes lite jobbigt när du tvivlade om ni gjort rätt som flyttade i från Gtb.....men allt har sin tid ;) skönt att du har sollat ut bland vännerna och inser att just bara de som bryr sig är de som är värda att ha dig som sin vän, och alla ni som är Madeleines vän, var stolta över att vara det! kramizar ♥

2010-04-30 @ 09:22:30
Postat av: Linda

Jag är också glad att ni flyttade till dalarna :D <3

2010-04-30 @ 14:25:46
URL: http://lindanatanaelsson.blogg.se/
Postat av: Linda

Försökt ringa dig hundra gånger från mitt jobb, du är ju omöjlig att få tag på :)

2010-04-30 @ 14:46:11
URL: http://lindanatanaelsson.blogg.se/
Postat av: eve

jag måste bara fråga, pratar eran lillkille dalmål eller göteborgska? ; )

2010-05-01 @ 22:59:25

Kommentera inlägget här:

Skriv en rad till mig:)

Namn:



Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

/>
Trackback