bara massa babbel

Idag har jag fått en massa saker gjort! =) Känns skönt att man håller igång, måste börja få lite rutin på saker och ting. för snart börjar plugget. 2 veckor kvar nu bara. Hoppas det blir skojj!

En massa saker som händer i mitt liv just nu också. Blir så arg på vissa människor, hur man än gör ja så verkar det bli fel. Jag vet att jag har mina fel och brister, och jag vill mer än gärna att ni talar om för MIG om ni tycker jag gör fel, eller om ni tycker jag beter mig konstigt.
Just nu kan jag vara gansla mycket inne i mig själv, och mina saker. Men jag försöker verkligen att ge manken till att bry mig, (även om det kanske inte verkar så jämt.)
Men vissa saker blir bara för jobbiga, för oavsett hur jag är, ja så kommer jag aldrig växa i en viss persons ögon. Och det är något som tar hårt på mig, det är utmattande att hålla käft, att inte få det jag vill ha sagt sagt! Det är jobbigt att inte kunna själv, fast jag verkligen försöker. Men jag kan själv, och jag är duktig, jag är en vuxen människa, jag har mina fel och brister och dert har alla! det gäller bara att inse ATT man har det, och kunna ta det, som just en vuxen männsika. Jag hoppas innerligt att detta går att lösa.

Och jag HOPPAS HOPPAS att jag får som jag vill med en viss sak! jag håller mina tummar så hårt jag kan!

Yes som sagt skola om 2 veckor.. heer we gooo! :)

Inte många som kommer fatta vad jag skrivit kanske, men det är mest för mig själv. ventilera lite..

Puss
Madeleine

Kommentarer
Postat av: Helena

Det är bra Madde, försök själv och stå på dig om att du kan! :) Vad är det du ska börja plugga? Hel utbildning eller är det kurser? :) Vi får ta och ses snart nu när Marcus förhoppningsvis får komma hem i morgon :) En utgång någon dag kanske om det finns barnvakt till Eliaz ;)

2010-08-11 @ 21:25:37
URL: http://h-lena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Skriv en rad till mig:)

Namn:



Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

/>
Trackback