lalalalal

idag får vi ny målade lister:) vita, man ser genast skillnad! fast det ska målas 2 ggr till. Dem har varit bruna innan.
Iaf, så skulle ju jag iväg och sätta upp lappar på skolan, men så kom ju målar killen hit, och jag tycker inte om att någon är här, om inte nån är hemma. Nojja jag har. haha. så, får se när han blir klar, om jag hinner baika bort då.
Annars får det bara bli blocket. men tänkte eftersom jag gick på den skolan förut, borde dem ha lika dana böcker nu. Lättare att få dem sålda, om man har lappar uppsatta där. Får se hur jag gör med den saken.
Imorgon är det dax för skola igen, i borlänge som sagt. Fattar inte, det är Falu komun som annordnar utbildningen och det är falubor som går den. Men ändå är den i Borlänge??
Och på Fredag är det också skola, och då stannar jag kvar i borlänge tills mina grabbar kommer, vi ska sova där till lördagen för då blir det leksand sommarland, med mamma.

Nu ska jag kila iväg.

Puss
Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv en rad till mig:)

Namn:



Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

/>
Trackback