Skolstart

Så ja idag är det skolstart. 1 års plugg väntar sig för mig, och det ska för en gång skull bli jäkligt kul, spännande och förhoppningsvis lärande. Jag har inte några förväntningar om kursen, jag tar det som det kommer. och jag kommer kicka ass! För jag är bäst!
Var nyss och lämnade plutt på dagis, idag ska han vara där hela dagen, hoppas det ska gå bra. han brukar bara vara där 3 tim nu blir det 8. Omständigt för både mig och plutt, men det ska säker gå bra. Jag får hoppas att mötet i skolan inte är så långt, för då kan jag hämta honom tidigare ju! :) Tänkte vi skulle cykla iväg och möte bebe idag, och plocka lite lingon. får ta med nå matäta dit, så kan vi äta tillsammans ute:) mys

Iaf så funderar jag på att lägga ner min blogg, för det blir bara fel ändå. Folk tar åt sig till det jag skriver, fast det inte stämmer. Antar, och så vill jag ju inte att det ska vara. jag vill bara skriva av mig, så det kan jag ju lika gärna göra i ett word dokument. och så skriver jag endast vardags pyssel i bloggen istället.

Jag känner mig iaf på tipp topp har jag gjort i nån vecka nu. Jag mår så jäkla bra! Inte alls så där nere och grinig och jävlig längre, och det känns så skönt! Jag har hittat tillbaka till mig själv! Och det känns så jäkla bra! Jag njuter av livet, och tar dagen som den kommer. :)

Nu ska jag försöka få i mig lite frukost. Sen blir det introduktions/uppläggnings möte! :)

Puss
Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv en rad till mig:)

Namn:



Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

/>
Trackback