Byta portal?

jag har planer på att byta portal för mitt bloggande. har varit rätt torrt här nu. och tänkte förnya lite. börja skriva lite mera och så. Men det tåls att fundera mera på.. Kommer nog inte läggas upp några bilder på lilleman då isåfall.

Nu har jag inte skrivit på ett bra tag.
Jag och mamma var i stockholm i onsdags. Vi hade super mysigt, åt god mat, shoppade lite, stannade på några uteserveringar och drack öl/cider. och bara myste! :) det är så skönt att bara åka iväg så där med mamma ibland.
Och så kom även hon hit idag. hov klippte sig, och det blev super snyggt! är så avis, vill också klippa mig! Hos någon som verkligen klipper som JAG vill att det ska vara!
Hämtade plutten på dagis kl 11 sen åkte vi hem och lagade till mat. och så åkte vi till ica maxi och sa hej till Hanna som jobbade. lilleman fick en vattenspruta, (han sov hela natten och då fick han den, för att han var så duktig! ) Han blev super glad!

Imorgon bär det av till Leksand, för att gå på sommarland! ska bli så mysigt! det blir jag, babe, lilleman och Malin.
Så nu ska jag packa, och steka kyckling. blir kycklingsallad imorgon.

Puss
Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv en rad till mig:)

Namn:



Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

/>
Trackback