IDIOTI??

Hur tänker man när man har varit vänner i över 2 år, och sen kommer och säger att man inte vill ha något med en att göra?
Och att personen i fråga varnar och säger att jag inte ska ta det fel, för hon har jag faktiskt gjort lika dant till 2andra. Omg! vadå, så jag behöver inte känna mig ensam om att jag inte duger? LOL!
jaja, så är det nu iaf. men jag ska inte gå runt och haka upp mig på det här. Jag har det så himla bra just nu i mitt liv så en mindre vän. som dessutom beter sig så där. det gör faktiskt ingenting.
Mitt liv har förädrats så mycket och jag har verkligen insett hur bra jag har det.  Behöver inte människor som trycker ner mig!
De peroner som betyder för mig, dem vet det. Och jag tycker att även om man inte hörs dagligen eller 1 ggr i veckan. så kan man vara riktigt bra vänner ändå. Jag har kontakt med mina vänner från gbg, även om det inte är dagligen så hörs vi.

Nu fick jag skriva av mig ilskan, så nu är den BORTA, lika så du L!

Jaja, nu ska jag åka och hämta min lilla plutt från dagis, sen ska vi hem och äta lunch.
För att sedan cykla ner mot stan.

Puss
Madeleine

Kommentarer
Postat av: mamziz ;)

Du växer som människa för varje dag som går! riktigt skönt att du tar det så här och bara låter det rinna av dig, och du tänk på att om L kommer fram till att hon ångrar sig, stäng av då igen, ingen idé att drävla med sånt folk! håll dig till de RIKTIGT goa vänner du har och som du själv säger uppskattar dig för den du är oavsett om det är tungt eller lättsamt i livet......pöss ♥♥♥

2010-07-02 @ 16:53:11

Kommentera inlägget här:

Skriv en rad till mig:)

Namn:



Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

/>
Trackback