LIVET! ;)

Livet leker, eller jag leker livet. Tänk egentligen vad schört (stavning) livet är. Och man har bara EN chans, till att leva det som man vill. Och man bestämmer helt själv hur man vill leva det. En gåva, det är vad livet är. Och det gäller att vårda den gåvan väl. Jag älskar livet!
Jag älskar min man, jag är så lyckligt lottad som hittat honom, han förgyller min dag och talar om för mig vad jag är värd för honom varje dag! och det är det jag älskar med honom. Jag älskar att vi kan varann utan och innan. vi kan skojja, och vi kan vara allvarliga. Vi kompletterar varann så väl! Jag älskar våran underbara son vi har tillsammans, vad skulle jag göra utan min lilla plutt! han är det bästa i mitt liv. Jocke och Eliaz mina guldkorn! Jag vårdar dem, som jag vårdar mitt eget liv.
Mitt liv har förbättrats på många delar sedan vi flyttade upp hit till dalarna igen. (visst som sagt saknar jag gbg, och alla goa vänner och staden, och nån gång då ska jag och min lilla familj antingen ha ett sommarställe i gbg eller bo där). Jag trivs med mig själv, jag trivs med den jag är. Och dem som inte trivs med mig, ja dem behöver man inte heller umgås med. Man ska omringas av människor man gillar! och det gör jag! Jag gillar mitt liv, och jag gillar människorna runt omkring mig.
Snart ska jag påbörja min nya utbildning och det känns så rätt, jag känner mig så pepp! Detta vill jag, och jag har mina drömmar och funderingar kring efter utbildningen. Som sagt jag lever livet, på MITT sätt. och det är så jävla skönt.

Ja, nu till helgen blir det att åka ut till mamma och mats i stugan. Grilla lite, och umgås. Kankse fiska? och bada! :)
Det blir nog myspys.
Och äntligen kan man göra sådant här, bara kunna åka ut till mamma! :)
Nästa helg blir det nog avfärd mot avesta, till pappa, va ett bra tag sen vi sågs! Gabriell har nog vuxit en hel del, och dem kommer tycka Eliaz blivit stor.

Det var nog allt för denna gång.

Puss
Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv en rad till mig:)

Namn:



Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

/>
Trackback