Skön helg

Igår kom eliaz snälla farmor, och hämtade honom. Och idag är dem på crousing i Rättvik. Han kommer hem imorgon eftermiddag.
Skönt med lite barnledigt, men vad konstigt det kändes att säga hej då. Han har aldrig blivit hämtad så där förut, utanför porten och så fick vi stå och vinka. Min lilla plutt! fick nästan tårar i ögonen.
Iaf, så dikrekt han åkt, så gick vi upp för att börja städa. Och sannerligen vart det städ, jag var uppe till 1 och höll på, sedan började jag i morse igen då jag vaknade. Och nu är det tipp topp städat överallt i hela lägenheten och i skåpen. Eller har skafferiet kvar och min garderob. Men det tar jag imorgon. Och förrådet ska vi städa imorgon också.

Nu känner jag mig så där lugn inombords, när man VET att allt är städat och det är så fint och luktar städat! :)

Så vad ska jag och min bejb hitta på idag då?  hmmm tåls att tänka

Puss
Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv en rad till mig:)

Namn:



Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

/>
Trackback