Sommar!

hej hopp.
Vilken sommar vi har! :) så superfint väder, blir så glad av det. Dock är det ju denna förbaskade pollen. Guud vad det kliar i ögonen och NÄSAN! :/ blir snart vansinig.
Och jag har badat flera gånger nu, är super skönt i vattnet ju.
Imorgon kommer Jockes mamma och hämtar mig och lilleman i raggabilen. Eliaz kommer bli exalterad! :) haha.
Så ska han få sova hos farmor, och jag åker till mamma. För på Onsdag ska vi till Stockholm! :) ska bli så kul att komma bort en sväng. bara mamma och jag. kunna gå och strosa och käka gott! :) Uppskattat till tusen !:)

Nu ska jag ta en välbehövlig dusch! im a stinki boomb! haha

Puss
Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv en rad till mig:)

Namn:



Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

/>
Trackback