bära ved.

Vilken fullspäckad dag det var i fredags. 2 studentflickor skulle vi kolla på. och efter det var vi in på kupolen och köpte nya skor till lilleman, dem han hade var så utnötta, så det var på tiden att han fick ett par nya. åå gu va mallig han blev:) visade alla sina nya skor. :)
efter kuppan bar det av hem till mamma, för att äta studentmiddag med Hanna. Och efter det hem till jockes mamma för att fira Maria. Det blev en stressad men väldigt trevlig dag.
Idag ska vi åka hem till bror min och hjälpa honom att bära ved. :)

Jag mår så himla bra just nu, äntligen har jag nått den punkten jag så väldigt länge sökt efter. och det känns så skönt!
Och iom att jag nått denna punkt, så kommer jag aldrig mer vilja hamna så långt nere igen.
Man inser så många saker när man mår bra, man inser att ingenting kan få en att må dåligt, och jag tänker inte låta det hända.

Puss
Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv en rad till mig:)

Namn:



Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

/>
Trackback