lalllaalllaallalalalalallalalaaaaaaaaaaaaaaaaa

hej hopp.
livet leker :)
idag frågade jag lilleman ska vi äta fattiga riddare?
vaa? va sa du mamma?? äta riddare?
Ja, fattiga riddare, det är en macka, med smet på som man steker, vill du ha det?
Jaa, mamma, vi ska äta riddare! ;) haha sötnos

så det har vi ätit idag och lilleman älskade det! :) han åt 2 st:)

sedan har vi suttit i soffan och nästan läst alla hans böcker:) han älskar verkligen att läsa. och han läser även för mig- han är med och räknar och donar. :) Han börkar verkligen bli stora killen!
Nu har jag bestämt mig för en tatuering jag vill göra, förhopningsvis kommer den sitta på plats snart:)

Sedan vid 5 tiden åkte vi hem till tobbe,carin och anton för taco-kväll. :)
å gud så bra anton och eliaz leker nu, som natt och dag mot förut. Inte ett gnäll på hela kvällen. =) super duktiga. Sedan blev det att raka av jocke håret, han tröttna på tuppisen;) och så blev lilleman likadan, hel snaggad. Efter det tog anton och lilleman ett bad, och sedan bar det av hemmåt.

Jag älskar dig min lilla eliaz, du är mammas kille och vi har så himla kul ihop! :)
Och nu har vi flyttat tillbaka hans säng i sitt rum, mublerat om och donat. Och nu ÄNTLIGEN sover han hela natten! :) och kommer in och väcker oss (ja gissa vilken tid??) kl halv6-6 .. men han är såå söt så man vaknar och går upp på en gång. Ställer sig brevid sängen och smeker en på kinden eller så får man en STOR kram och puss! vem vill inte vakna till det och gå upp! :) sötnosen!
puss på du:)

Puss
Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv en rad till mig:)

Namn:



Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

/>
Trackback