Tänk att lilleman ska bli STOR!

Lilleman växer och växer för varje dag! Helt underbart att se, men samtidigt konstigt. Tänk att han ska bli stor? svårt att tänka sig.
Han pratar heeela tiden. och just nu tror jag han är inne i nån sorta av kiss och bajs ålder. För det är jätte kul att säga bajs, tycker han. säger bajs, och sedan skrattar som en galning. Vi försöker säga åt honom att det inte är roligt, men han lyssnar då inte! took unge!
Och så kör han med det där, vaa a? efter varje ord man säger till han, Vaaa a, vaa sa du mammma? HAHA!
Mitt lilla charmtroll!

Snart är jag iaf klar med alla inlämningar för skolan. Känns skönt, fast visst hade det känts skönare om jag redan var klar, men jag är så GLAD att lärarna gav mig lite extra tid.
Och jag är såå GLAD att jag fått G i matte! Kändes helt overkligt då han sa att jag kommer få G. Jag trodde inte på han, jag sa, va, är det sant? Jag blev så jäkla GLAD! STOLT över mig själv. Som jag kämpat med matten!
Nu hoppas jag på samma LYCKA inför svenskan.

Jocke är ute på fisketur med Tobbe nu. Så jag ska passa på att kika på nån film eller så. :)

Puss
Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv en rad till mig:)

Namn:



Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

/>
Trackback