tweyeryurturdt

Saker och ting förändras helatiden. Vissa är på ett bra sett, andra på fel sätt.
Men för det mesta är jag så himla glad att jag har det jag har, och att jag kommit så långt som jag har! Jag ä så glad att vi tog steget att flytta,(även om jag saknar gbg något otroligt!) vi har ju fått det bättre sen vi flyttade hit, visserligen vet vi ju inte hur vi hade haft det om vi stannat i gbg heller. Men livet känns så bra just nu. Lilleman är så förstående över vem mormor, farmor, farfar, morfar, gammelmormor allihopa är! :) iom att vi kan träffa allihopa mera nu än vad vi kunnat när vi bodde i gbg.
Men jag ska ju inte ljuga, jag saknar gbg något enormt! jag saknar massa saker, alla smultronställen, vännerna, läget. allt egentligen, allting gick ju så fort då vi väl kom på tanken att flytta. från att vi tänkt tanken, så hade vi en lägenhet efter 2 veckor. Men gbg står alltid kvar, och nån gång ska vi bo där igen! :) det är min lilla dröm. Tänk att få köpa ett hus nära kusten? hur underbart skulle inte det vara? det ska vi sträva efter.

Idag vaknade jag med sådan huvudverk! uch, och har mått illa hela dagen, trots att jag sov i 3 tim efter jag lämnat plutten. Jag har ätit rejält och druckit tonvis med vatten! kanske är någon slaks sommarinflunsa? men nu efter 4 mådde jag någolunda, så vi åt middag sedan åkte vi hem till tobbe,carin och anton och åt rabarber/hallon paj! :) mumms, och förhoppningsvis kommer jocke hem med rabarber nu också. han och tobbe är i borlänge och fiskar. så skulle dem åka förbi j:s mamma och norpa några rabbar! :) mumms! jag älskar rabarberpaj! Det är såå sommar! :)
nu på kvällskvisten fick lilleman lite youghurt, sen sa jag att nu får vi ta en snabbdusch, sen är det sängdax.
Okkej sa han och hoppade glatt in i badrummet. sen frågade jag om han ville bli masserad med nattoljan, jaaa sa han. Så jag masserade honom och han himlade med ögonen och tyckte det var så skönt. För han har klagat på ont i bena i flera dagar, så masserade extra på benen. efter ca 10 min slocknade han ;) får nog bli min och lillemans kvällsrutin det där:) mysigt, men lite mamma son tid.

nu ska jag nog gå och lägga mig så jag är pigg imorgon. :)

Puss
Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv en rad till mig:)

Namn:



Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

/>
Trackback