händer saker helatiden!

Nu har lillman varit utan blöjja näst in till en hel vecka, och han är så duktig! det har hänt någon liten olycka, men det kan man väl inte komma undan. han har vaknat 2 gånger på natten och velat gå på pottan. Jag är så himla stolt över honom! i böjan ville han ha blöjja då han skulle göra nr 2. men nu är det inga problem det heller! och jag blir så himla stolt över honom! Han är så duktig!

Hade tänkt städa lägenheten idag, men jag har ingen ork för det. Känner mig helt slut faktiskt! Måste plugga också! Det får jag se till att göra ikväll då lilleman lagt sig. ska göra matteprov. och sen läsa klart boken. och skriva en uppgift till matten också. Känns iaf skönt att jag bara har matten och svenskan.
Ska även fixa till så att jag kan lämna in ansökan till hösten imorgon.

Puss
Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv en rad till mig:)

Namn:



Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

/>
Trackback