tjolahopp--

tyst på den här fronten, både från mig och er som läser.
Idag är iaf sista dagen i skolan för mig, men jag har fått lite dispans, så jag får 2 extra veckor på mig att skicka in uppgifterna. =) så idag, eller nu snart ska jag sätta mig och försöka beta av svenska uppgifterna. och sedan hemma tar jag matten..
jag och en klasskamrat bakade igår, och idag fikade vi med klassen.
Dagis ringde idag också, lilleman hade krokat med Allina på dagis. och slagit upp läppen och näsan. mammas lilla plutt då. Han hade blivit jätte ledsen, men just när dem ringde så var han lugn. Dem sa att dem inte visste om tänderna tagit skada, så jag ska ringa tandläkaren imorgon. och försäkringsbolagen, iafall att det blir något.

Nu så ska jag sätta igång med plugget.

Puss
Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv en rad till mig:)

Namn:



Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

/>
Trackback