ÄNNU GLADARE!

Igår kollade vi som sagt på film, the last song. Oj vilken sorglig film! jag grät, floder. Det handlade om två barn som skulle åka till sin pappa över sommaren. Dem brukade inte träffa sin pappa, men just denna sommar ville pappan ha dem där. för det visade sig att han var sjuk.
Kan inte berätta hela srorryn, men se den! Göör bra film!

Idag hände det läskigaste jag varit med om! Jag somnade på soffan, eller snarare va i dvala, halvsov. Och jag drömde de läskigaste dröm jag någonsin drömt! Jag vaknade upp i panik, tårarna sprutade. Hade börjat gråta i sömnen. Jag drömde att min älskade mamma dog. Det var så hemskt! uch. Och så frörsökte jag få tag på henne i panik när jag vaknade, men hon svarade inte! Ännu mer panik! Till slut ringde hon upp! Vilken jävla lättnad!
Jag älskar verkligen dig mamma!!! <3

Idag blir det inte många knop gjorda, mina killar sitter i badet just nu. Jag funderar på att ta mig ut på promenad.
Känns skönt att vi kommit igång med promenaderna igen. Lilleman tycker också det är kul! :)

Nu har vi en tredje dröm, som också kan slå in! Ojoj, nu händer sakerna, hand i hand! :) dem bara rullar fram, jag är så glad! Livet blir verkligen vad man gör av det. :) Denna vecka blir det mycket plandering, planerings vecka;) för framtiden.

Jag funderar på att byta över till min gamla blogg. om jag kan få igång så att jag kan skriva inlägg frn mobilen nån gång. blir ju bara fel hela tiden när jag försöker.

Puss
Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv en rad till mig:)

Namn:



Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

/>
Trackback