GLADER!

Det börjar gå vägen:) En sak har blivit verklighet iaf, nu väntar jag bara på den andra som jag vill ska bli verklighet! :) drömmar är bra, för det blir så roligt när dem slår in! :) Vardagen har satt igång i rask fart och det känns bra, men ändå lite små jobbigt. Lilleman får vara så länge på dagis, vilket är lite tråkigt. Men han får verkligen leka av sig nu iaf. Han är helt slut när man hämtar honom, vi tar vara på eftermiddagen med honom. :) Igår var vi och spelade äventyrs mini golf vid slussen, och matade änderna, och promenad runt tisken, mys pys:) och idag blev det också promenad runt tisken + fotografering av lilleman, sittandes i en gunga:) jätte fina bilder. får se när jag orkar slänga upp dem både här och på fb.

Har alltid trott att det är csn som krånglar, så att pengarna inte kommer in. Men vad jag fått erfara nu så är det lärarna som inte vet hur eller vart dem ska skicka in papperna. Man blir ju bara så matt! Förhoppningsvis ska jag få tag på kvinnan som läraren säger sig skickat papperna till, imorgon. Och höra om hon skickat dem till csn! Börjar bli jävligt brottom nu! fodringägarna kan ju inte vänta hur länge som hellst. Jag har iaf ringt till alla och förklarat läget.
Känns så himla bra just nu, jag har börjat få sådan ordning på saker och ting, struktur! Jag mår så bra av det! Man ska då aldrig sluta förvåna sig själv! för det gör alltid jag, förvånar mig själv alltså, det är nog lite av min specialitet! ;) haha. Och min man påpekar det dagligen;) mohahah. söt nöt.
Vad skulle jag göra utan dig snuffe! Du är mitt allt, min ögonsten, min klippa! Jag älskar dig! ;)

Om ca 3 veckor blir våran "lilla" kille 3 hela år! :) Oj vad tiden har gått fort. Ska bli så himla kul att äntligen få ha ett riktigt kalas! Måste bara få tummen ur ****  och skicka inbjudningarna. Projekt, köpa frimärken imorgon! ;)

Nu ska jag och babe slänga oss och titta på film. Natti

Puss
Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv en rad till mig:)

Namn:



Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

/>
Trackback